I’m feelin’ great Right here beside you, that’s where I will stay. You are the reason I breathe You’re AMAZING, thats what you are

Ciaooo. Sitter och pluggar och lyssnar på go musik. Right now: Drive by' Grymt bra är den =)
Åkte till allum för att hitta en skinnjacka som jag skulle önska mig efter träningen. Hitta två snygga men dom fanns inte i min storlek :/ Ochd en från gina tricot som jag har provat ocha allt var slut. That not fun at all.
Vill verkligen ha en skinjacka. Men vi ska se om det kommer in igen! Ska fortsätta plugga musik nu så, Bye honeys!


Kommentarer
Postat av: sanna

ny header ? har du inte skrivit om det :O <3 :D

2012-03-04 @ 20:53:59
URL: http://eendelavmig.blogg.se/
Postat av: sanna

sv: ojj såg inte den hade kanske inte uppdaterat eller nått! din var ju najsare ! har du betalat för designen?:)

aa haha javet västa pinsamt om någon tror att jag skrev kommentarena personen hade samma ip-nummer :s :)

2012-03-04 @ 22:05:29
Postat av: Becka [fotoblogg]

Snygg header :D

Kanske du är intresserad av min fotoblogg full med coola, vackra & bra bilder!

Kolla in & kommentera vad du tycker om bilderna =)

Gillar du bilderna - följ bloggen!♥

Kramar♥

2012-03-04 @ 23:18:51
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0