I’d like to be everything you want Hey boy, let me talk to you,

Hej freeendz. Idag var det awesome! Var på hungerspelen med klassen som var sjukt underbart bra. Den bästa filmen på jäääättelänge. En av dem bästa filmerna jag sett. Hade också matteprov. Gud gick inte bra som det brukar... haha matte är mitt starkaste ämne!  Efter bion var jag med Sanna och Issa. Vi pluggade, chilla, köpte Glass och bara snackade. Kom hem vid nio. Då tittade jag lite på barcelona-milan och sen har jag bara suttit vid datorn, gjort lite läxa. Måste sova nu så godnatt sweethearts. Måste försöka med bloggningen I know xx


image description
Har verkligen bildbrist... måste försöka ta mer bilder. Kom på en sak också... gör det på bloggen imorgon. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0