I am not afraid to say I Love You, I am just afraid to hear the answer.

CIaoo bells. Jag har precis ätit en god middag och ska nu sätta mig och titta på teve med lite gott. Tänkte berätta om min dag. Dagen började med franskaprov. Gick väl sådär. Sen hade vi en timmes SO sen åkte vi in till stan, käka på donken och sen var det bio med klassen. Vi hann inte äta i bamba så det var najs :D. Vi slutade halv två och sen var jag i stan med Sanna och Wilma till halv sex cirka. Dagen var underbar! +14-15 och sol! U-N-D-E-R-B-A-R-T. Köpte ett vanligt slappt linne med texten Amour, som är älskar på franska. Köpte också en kavaj i ljusrosa som ska lämnas tillbaks för att kom liksom på att det inte är min färg. Nu efter rensade jag bort kläder som jag inte använder. Härligt! Tycker att det är svårt att slänga kläder asså... tänker alltid: kanske använder den nån gång bla bla. Visar some pics från dagen senare. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0