men tjena

hej. och oj, hade helt glömt bort bloggningen nu när jag har åkt skidor. hade det awesome. Kommer nog bilder imorgon. Tog inte alls mycket men några! kom hem idag vid halv fem sen drog jag till sanna.ska sova här. Eira var här förut också. kul! VI har tittat färdigt på alla paradise avsnitten :O wow, kommer fan sakna paradise askul är det:Dseriöst ole&kim. Hot like a broken sun... haha. bästa ever. kommer sakna dom wtf ;S Oj, gudvad jag babblar. l vi ska fortsätta göra nåt nu...

Ole ;-)
Kim
Dom är sååååååhär mycket snyggare på video,bara så nu vet ;)
Va tvungen att visa bild på dom käände jag ;) låter som världens tönt men visar mina känslor LoL.
GODNATT~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0