Sista dagarna på sommarlovet...

Och ingen bloggning! Igår fyllde pappa år och idag fyllde/fyller min lillasyster år. grattis till er, älskar er ♥
imorgon är det släktkalas och sen på kvällen åker jag till Johannas land i några dagar. nu sista dagarna på lovet vill jag bara ta det lugnt och njuta! Så bättre bloggning blir det... just not right now.
 
iallafall, nu på kvällen var jag med Tilda och Sanna då min syrra hade kalas. Vi tittade på program på datan och myste. och igår och idag har jag hunnit titta på första säsongen av awkward och dem sju avsnitten som har kommit ut av andra säsongen. Dem är bara 20 minuter långa men ändå. En av dem bästa serierna jag vet nu! Så sjukt bra. Längtar till nästa avsnitt kommer ut ;)
 
nu ska jag strax sova, godnatt♥
Pappa & Hanna. Haha fin bild...
 

Kommentarer
Postat av: ELIN

Fin blogg !
Kram!

2012-08-20 @ 11:08:46
URL: http://elinvainio.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0