Hemma!

hej! mår ni bra? Nu är jag äntligen hemma! har typ fått panik för det har inte funnits tillräkligt bra internet till att blogga. Är hemma en dag för imorgon åker jag till helsingborg med fotbollslaget och spelar cup. Det kommer bli jättekul, men efter det vill jag bara vara hemma resten av lovet tror jag. Får se om det blir någon mer liten resa. 
 
Har haft det jättebra iallfall och bilder kommer i helgen nu när jag är borta. har tre nya köp också som ska visas.
 
Snart ska jag ut och springa, göra övningar osånt. har inte vart med på någon träning innan cupen men har tränat mycket själv nu i sommar ändå :) Vi hörs senare , kram kram
Bild sålänge, världens bästaste♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0