TODAY AND FOREVER

rubriken? bara skrev nåt;)

Tjena allihopa! Idag vaknade jag ju hos Becka och var där till halv tre. Sen tränade jag så har inte hunnit blogga.
Imon åker jag till Skövde tills på söndag så blir bara mobilinlägg. Och inte så många! tror jag haha!
Kom ni ohåg när jag skrev att jag skulle börja med dagens outfit? Har ju glömt det men ska försöka börja nu med det!

Ångående skövde så ska jag åka dit själv med tåget imon och så kommer resten av familjen på lördag. eller inte min stora syster då men aa. Ska till min gudmor och hennes goa familj;). Det kommer bli asbra!
Har no more to say så vi hörs väl imon då! Byee.


En till bild från julafton tagen av mig .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0