Imorgon

Typ några timmar kvar till julafton. :D. NIceee! Sorry för att jag inte har bloggat typ alls idag. Har gjort knäck , klätt granen och sånt! Ska slå in sista julklappen nu och sen gå ner och titta på teve med familjen och mysa med godis ;).
Ska bara säga att imorgon kommer jag inte vara hemma men bloggar från mobilen!
Det kommer blir så mysigt imon... Även fast det regnar? :(.
Har inte ett skit att skriva som ni märker... och inga bilder på mig heller för har haft 7 flätor hela dagen sen jag duscha. Kör på lockigt hår imon! aja, ses senare! Xo

HARRY♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Nu e frågestunden startad. Fråga på hur mycket du vill.



Pss.... Om du frågar mig ngt har du större chans att vinna "veckans blogg" som jag kommer ha efter frågestunden! ;)



Fråga mig här: http://mallanmalinsliv.blogg.se/2011/december/fragestund.html#comment

2011-12-23 @ 21:15:17
URL: http://mallanmalinsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0