Dagar

Dag 1: Din facebook profilbild.
Dag 2: En av de viktigaste personerna i mitt liv.
Dag 3: En bild på den personen som vet mest om dig och en kort beskrivning.
Dag 4: Vad jag har i min handväska.
Dag 5: Dagens outfit.
Dag 6: 1 favorit låt.
Dag 7: 5 fakta om mig själv.
Dag 8: Bild på en tid jag saknar.
Dag 9: Gammal och ny bild på mig själv.
Dag 10: En bild från din förra sommar.
Dag 11: Msn profilbild.
Dag 12: Bilder från din fjortisperiod
Dag 13: Favorit citat.
Dag 14: En bild som för mig betyder kärlek.
Dag 15: En bild som alltid får mig le.
Dag 16: Bild på dig och dina syskon
Dag 16: Ditt rum
Dag 17: En bild men varken smink eller redigering
Dag 18: Något som har förändrat ditt liv
Dag 19: Dina föräldrar
Dag 20:  Din framtid
Dag 21: Hur din framtid kommer se ut
Detta gjorde jag på min förra blogg. Men hann inte klart. Så tänkte fortsätta med det här. Är på 15 men har inte heller gjort 14. Så ni får tre i ett imon. För nu måste jag sova. Berättar om min underbara dag imon också.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0