Autumn, september 4th.

Hej! Ännu en gång förlåt för att jag inte har bloggat. Får panik på mig själv när jag glömmer. 
 
Engentligen borde jag ju sova nu men har sovmorgon till halv elva imorgon så får sova ut. Så skönt. Och är så trött nu så ska gå och lägga mig efter detta. Idag har jag varit i skolan, varit första gången på konfirmationen och tränat fotboll. Och pluggat såklart. Det ingår( :( ). Märker redan att det är tuffare i åttan. Hatar att plugga. Tråkigaste som finns.
 
Vad mer? Hinner aldrig ta foton med systemkameran men ska försöka hinna så jag får lite bilder här på bloggen. Min blogg är gott som död just nu men ska försöka komma igång. NU : sängen. åå vad jag har längtat. varför gick jag inte och la mig tidigare, haha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0