My world is coming

 
 
 
 
 
 
 
Detta är den andra saken jag fått. ursäkta orden men, Ja... Justin kommer till Sverige. Är så jävla fucking cp lycklig.
Både Sanna och pappa fick biljetter till den andra konserten. Om jag förstått det rätt ska Hilma, tova, sanna och jag gå. Blev så för sanna fick bättre biljetter än dom+ att dom skulle gå dagen innan. Han ska ha två konserter alltså. 23 APRIL 2013 kommer jag stå i globen och se mitt allt. Jag kommer få se hans ögon, och leende i verkligheten. Inga ord kan beskriva hur jag känner. så underbart! Så lycklig! Älskar dig justin!
 
Swag...One two three...SWAG. Believe tour here we come ♪ ♪ ♪
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: eiralinnea

åååh guuuud avis här borta asså!!!

2012-07-10 @ 10:21:43
URL: http://eiralinnea.blogg.se
Postat av: Veronica

Ska också gå det datumet! Wohoo, längtar!

2012-07-13 @ 14:50:03
URL: http://cobber.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0