Home

Hej! Jag är hemma. eller kom hem vid 7 imorse, men sov till klockan 15. Sen nu på eftermiddagen/kvällen har jag tittat på gossipgirl, duschat och packat upp och så! 
 
Prag har varit grymt! Jättefint, mysigt och varmt har det varit. Har inte haft tid till att sola tyvärr. Inte vart soligt varje dag men några. Vi har ätit på mysiga restauranger, shoppat mycket m.m. Och såklart spelat innebandy. Gick inte som hoppats, åkte ur cupen på straffar då vi var bättre. Segt.
 
Har fått två roliga saker medans jag vart borta, biljetter till barcelona- manchester united på ullevi och det andra tar jag i ett inlägg efter detta. Kan inte beskriva känslan!
 
Imorgon följer Sanna med till Bohusmalmön. Asnice. Blir att vara borta hela tiden nu mitt i sommaren. Bilder från prag kommer senare också. Puss
litet smakprov från Prag. Jag är glad med frappuchino i handen, haha~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0