Dag 01 - Om mig

Okej, vad ska jag berätta? Jag heter Klara Cecilia Wallman, är fjorton år. Jag bor i underbara Göteborg och har gjort det hela mitt liv. På fritiden spelar jag fotboll, innebandy och hänger med vänner. Jag har alltid känt att jag ska satsa på fotbollen men jag vet inte nu. Får helt enkelt vänta och se. Det bästa jag vet är mina vänner. Ni är sjukt underbara, får mig alltid att skratta.  Och jag älskar min klass. Så goa och roliga, eller så skrattar jag åt allt vissa gör typ(haaha?)

Jag är nöjd med mitt utseende ibland. Gillar mitt hår. Det är guldigt och tjockt Och mina läppar och mina ögon. Jag Har stora läppar. haha vad konstigt det lät. Och långa ögonfransar. Men gillar inte min näsa så speciellt.

Jag blir lätt irriterad om någon gör fel eller bara stör mig på något sätt. Men jag älskar att skratta. det är livet ;-)

Det var lite smått om mig. fråga om ni vill veta mer =) puss

Kommentarer
Postat av: Alma <3

Gillar du rå gurka doppad i majonäs? ;)

2012-03-14 @ 23:02:06
URL: http://amloma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0