,,,

Hejsan♥ Idag har jag inte orkat blogga. Kul va ? =) nä, men är seg just nu. Måste tagga inför imorgon för då är det five a side. Lagen enligt Robert:
1.Ebba Pettersson
2. Änglagård
3. Nordlycke
4. Kålltorp

Seriöst hata änglagårs :( haha. dom är en fotbollsskola. Förra gången vann dom men denna gången ska vi fan vinna. Har bättre lag nu =)
Alla andra år har vi förlorat mot dom i finalen och semin... en gång på straffar så. inget är omöjligt!
Andra lagen vet jag inte  hur bra dom är... men nog om det.

Idag efter skolan var jag med Hilma. Vi skulle pluggat engelska men intenet funkade inte jävla skit så vi kunde inte hitta fakta. Så vi hade det skoj! Vi spelade piano , sjöng och hade oss:) Kul! Råka spela in en video som vi skratta ihjäl oss åt efteråt. haha kanske kommer imon...
Vi spleade in massa videos :D Men nu måste jag gå och lägga mig för att vara pigg imorgon.
Godnatt!

brist på bilder så fick bli denna godingen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej på dig! Jag heter Vendela och har precis startat en blogg , det skulle vara jätte kul om du kunde kolla in den och kanske ge tips :)Vi kan följa varandra på bloglovin om du vill? KRAM http://vendelagranberg.spotlife.se

2012-02-01 @ 17:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0