HAIR

Vill verkligen ha det perfekta håret. Jag tycker att det göra väldigt mycket för utseendet.
Helrosa hår är fett coolt. Fast skulle aldrig vilja ha det.
Dom tre sista bilerna äre asgrymma!  VIll ha som dom 2 sista bilderna... :)
Så himla snyggt med rosa eller nån annan färg i topparna!
Dip-Dye kallas det! Det kan nog bli snyggt med brunt hår om man gör rätt. Vad tror ni?
Om bara jag skulle ha längre hår skulle jag kunna göra vad som helst med det.
Det är jättetjockt och bra men vill ha längre... Bara att spara.
Om jag bara inte hade klippt av allt hår i trean... haha. Klippte askort då -.-
Innan hade jag aslångt. Om man ångrar... aja det var längesen!


Ps. Hittade denna bloggen och hon har dip-dyes . hon har haft lite olika för det
håller ju inte så länge(tror jag)! Sjukt snyggt så jag dör.Checka in bloggen!



Kommentarer
Postat av: Fanny

Hejsan:) Tack så mycket! Här är ett inlägg som jag förklarar http://kusinernacrazy.blogg.se/2011/december/how-to-dip-dye-your-hair.html#comment :) Jag andvänder hårtoning och det håller 6 tvättar kanske men färgen sitter ju alltid kvar fast den blir bara svagare och svagare:) Kram:)

2012-01-29 @ 20:55:34
URL: http://kusinernacrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0