Back

Hallo! Nu är jag hemma Från Karlstad. Eller kom hem vid åtta. Trodde vi skulle åka imon men icke. Blir skönt med en dag imon innan det är måndag och sen Skola igen... Orkar inte alla läxor och prov. Kan det inte bli sommar höhö? ;) Nu gör jag ingenting. Imon vet jag inte vad jag ska hitta på. Mina goa innebandy Tjejor spelar gothia nu.(jag valde att åka till karlstad istället som jag ångrar som fan nu). ÅNGRAR!! dom är i semifinal och om dom kommer till final kanske man tittar? semin är klockan åtta på morgonen så no way. Jag drar nu. Vi hörs imon. tjaoo.


Haha föresten... dagarna i karlstad var super. Man har ju världens bästa småkusiner! Den minsta(2) är så sjukt rolig och den äldsta(snart fem) äger på Wii. haha! och så ska man få en till kusin i mars :-) den ska få sin födelsedag en dag innan mig som beräktnat men det är ju inte på pricken liksom ;). Kanske kommer på min födelsedag?
GUD VAD JAG BABBLAR PÅ! NU SLUTAR JAG...
Aja hejdå♥

Detta är ju nya headern! Gillar ni den? kommentera!

Kommentarer
Postat av: Sara:)

Jätte fin, sötnos=)

Puss & kram/sara

2012-01-08 @ 10:41:53
URL: http://wehiwaly.blogspot.com
Postat av: sanna

headern är snygg!:)

2012-01-08 @ 11:39:42
Postat av: Wilma

Jätte fin!!

Så söt är du sötnos <3

2012-01-08 @ 13:21:59
URL: http://bywilmaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0