Things I Love


←Denna skjorta tänkte jag ha såhär
Lite snygga kläder som önskas. Från Gina Tricot, Monki, H&M,Bik Bok ochs dom två översta skorna från nån sida.
Råka få en tröja 2 gånger, men what ever. Dom beigeaktiga skorna längst ner älskar jag!
Måste testa.Den långa transparenta skjortan har jag provat i vitt och ska önska mig. Okej, skinnjackan och västen var snygga, men vill nog inte ha. Eller kan tänka mig jackan!
Puss~

Ps. det funkar inte att ändra så jag kan ha större bilder. hatar det.

Kommentarer
Postat av: eiralinnea

sv; jo det kan jag nog :)



varifrån kommer skorna?????? så snygga! :O :D

kram

2012-02-28 @ 08:31:51
URL: http://eiralinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0