Live my Live

Godkväll, eller natt då. Ska lägga mig i sängen och läsa och sen sova nu men tänkte bara skriva kort.
Idag var jag med goa kompisar i stan, tittade lite. Visar imorgon vad jag gillade. Några saker var på collaget inlägget nedan↓ Vi fikade, där vi satt typ brevid emil elton, han kom väl sjua i idol eller nåt. lite kul ändå! ;)
Sedan drog jag hem, åt och sp vidare... Ska vara sargvakt imorgon. Förstör hela dagen. Åå orkar inte...


låten med far east movement ft. justin bieber har läckt. (och lmfao??)haha har sagt det till mina kompisar ;S Men den är grym, den ska komma ut på tisdag. fast aa, har läckt. Bieber fakta jaaaa!

Kommentarer
Postat av: sanna

HAHA fail! aja erskänn låten är bra? im gonna live my life...

2012-02-25 @ 10:13:27
URL: http://eendelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0