Min helg

Fredag: Stog först på Ica med bästa vendela i fyra timmar. Vi åkte sen direkt till Vår 18åriga tränare Malin där hela laget var samlade och sov över. var väldigt kul kan jag säga.

Nästan hela goa laget. bara några få var inte där :(

Lördag: Vaknade upp hos Malin. Sen hade vi match. Med fyra timmars sömn så förlorade vi med 1-0 för dem gjorde sitt mål efter 2 minuter cirka. Vi hade inte vaknat alls då. Efter så var jag hos Sanna, bara chilla och sov lite haha!

Asfin soldengång :D

Söndag: Var på Min lillasysters dansuppvisning. Danny Saucedo var där. Min video jag filmade :

är han inte för snygg ;)
Efter var jag med Sanna, Issa, Klara Wilma och Johanna. Vi var ute, käka lite pizza också haha och mera.
Mysig helg och nu fortsätter den två dagar mer. valborg idag. Brasan på härlandatjärn, och sedan sova hos Sanna. Love life. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0