Stan

Idag träffade jag sanna och så åkte vi till stan vid halv tolv. Vi va där till halv tre och klockan tre kom lite släkt till oss på middag. Både och var kul!  Jag och sanna väntade på trean i sju minuter(eller skulle) för vi var för upptagna med annat haha så vi missa att spårvagnen kom lol... Nu kommer vad jag köpte:



Tröja bikbok 300:- rea pris just nu 175:-

Tröja indiska 400:- rea pris just nu 200:-

Köpte också jeans och ett nagellack... (jeans från monki 150:- (rea) )

Och en pyamas (byxor och linne) 200:- (ingen rea) Gina Tricot

Och goa tofflor 200:- rea pris 100:- bikbok.

Detta köpte jag idag och allt kostade 850 tillsammans... va inte meningen att
köpa så mycket haha... har just nu på mig pyamasen och tofflorna! Så sköna ;).
Xo


Kommentarer
Postat av: Simone

Fina saker du har köpt!

Hur var din jul föresten?

Kram fin blogg! <3

2011-12-27 @ 01:27:58
URL: http://simoneholmeros.blogg.se/
Postat av: kajsa

snygga saker du har inlandlat! :D

2011-12-28 @ 23:13:54
URL: http://kajjsas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0