NY

Tjaoo! Mitt namn är Klara. Jag är tretton år och bor i Götet. Jag har en blogg sen innan men nu byter jag hit.
Namnet är för ja.. det var det bästa jag kom på. KlaraceciliaW******. Ja, inga efternamn här inte. Sorry for that.
HÄR är min gamla blogg som kommer stå kvar iallafall ett tag till. Ska Jag ta och berättaa kort om mig? yes.
Alright, Jag älskar min familj och vänner mest av allt.
Och Justin Bieber. Yup, you read right. Justin bieber.
Jag spelar fotboll och innebandy och gillar mode
och ÄLSKAR att shoppa.Haha, vem gör inte det?
På dagarna är är jag i skolan och efter det tränar jag
eller är med kompisar.Och läxor såklart-.-
pyttelite fakta av mig. Ni kommer få veta mer av mig under tiden.
Och nu är det bara att börja blogga;)
C U amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0