JULKLAPPAR!

Justin Bieber bok på svenska. Funderar på att köpa den på engelska också...
Bra träning om jag köper engelska också ;).

Foundation

Hårspray.

En ring jag fick av min lillasyster. Inte riktigt min stil men gulligt av henne ;)
Kommer nog användas ibland änndå! Fin var den ju :)

Linne från Syrran♥

300 från mormor och morfar plus den fina asken till! 500 fårn farmor och farfar:)

Silversked. Den jag "samlar" på så att säga. Får den oftast när jag fyller år eller på
julen av f&f. Riktigt silver ju och så fin hehe.

Iphoneskal och tofsar.

oäkta pälsjacka med en läderskärp till. finare utan skärpet men jacka är så fin!

Fint armband.

presentkort 200 monki och presentkort SF bio 400!

Bilden är gammal från provrummet men fick klänningen.

Också gammal från provrummet på gina men fick denna! :D

Fick också högtalare till datan och kanske mobilen haha vi vet inte än...eller man kanske
kan köpa en sladd till då funkar det ju! Fick en pyamas men ska bytas! Och en träningsoverall
innebandy men orkar inte ta kort på den! Och så ska jag få someday parfymen men den är försenad.
Längtar till den kommer :D! Jättenöjs med alla julklappar. Pappa sa att det inte skulle bli så dyrt iår för mig haha fick ju en iphone bara sådär i höstas... :DFast det blev ju asbra presenter! Detta är från hela släkten :) eller typ...
Vi är inte många haha! Aja ska göra iåning mig för sängen nu och sen lägga mig i sängen och läsa justin bieber historia lite... Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0